Krijgt u offerteaanvragen voor WIA-verzekeringen? Avéro Achmea biedt u de mogelijkheid om zelf uw offertes te maken.
Zo dient u een offerteaanvraag in
Met uw Digitaal Paspoort logt u in via Inloggen Adviseur. Vervolgens klikt u op de applicatie WIA & Verzuim. U komt dan op de Avéro Achmea offertepagina. U logt in met de inloggegevens die u via een brief en een e-mail van ons ontving. Daarna kunt u direct aan de slag. Heeft u nog geen Digitaal Paspoort? Kijk bij de veelgestelde vragen hoe u deze aanvraagt.
Bel voor vragen over inloggen met onze Supportdesk: 058 297 72 34
Heeft u al een Digitaal Paspoort? Maar heeft u problemen met inloggen op de Avéro Achmea offertepagina? Of heeft u andere vragen over uw account? Neemt u dan contact op met onze Supportdesk op telefoonnummer 058 297 72 34 of supportdesk@achmea.nl. De Supportdesk is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.
Er zijn 2 mantelovereenkomsten:
AGF Detailhandel Nederland
FHI
Wij hebben naast de casemanager eigen deskundigen in dienst. Dit zijn:
U meldt risicoveranderingen direct. Daarnaast meldt u andere veranderingen binnen 30 dagen. Nieuwe medewerkers dient u binnen 90 dagen nadat ze in dienst zijn gekomen aan te melden.
Welke mutaties of wijzigingen meldt u via het Meldloket?
Heeft u vragen? Neem dan contact op met onze Commerciële Binnendienst via 055 579 21 00. Of bel uw accountmanager. Wij helpen u graag. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.30 uur. Stuurt u liever een e-mail? Ons e-mailadres is: inkomen.avero@achmea.nl.