
WIA-verzekeringen
Alle informatie op een rij voor u als adviseur
Alle informatie op een rij voor u als adviseur
Krijgt u offerteaanvragen voor WIA-verzekeringen? Avéro Achmea biedt u de mogelijkheid om zelf uw offertes te maken.
Zo dient u een offerteaanvraag in
Met uw Digitaal Paspoort logt u in via Inloggen Adviseur. Vervolgens klikt u op de applicatie WIA & Verzuim. U komt dan op de Avéro Achmea offertepagina. U logt in met de inloggegevens die u via een brief en een e-mail van ons ontving. Daarna kunt u direct aan de slag. Heeft u nog geen Digitaal Paspoort? Kijk bij de veelgestelde vragen hoe u deze aanvraagt.
Bel voor vragen over inloggen met onze Supportdesk: 058 297 72 34
Heeft u al een Digitaal Paspoort? Maar heeft u problemen met inloggen op de Avéro Achmea offertepagina? Of heeft u andere vragen over uw account? Neemt u dan contact op met onze Supportdesk op telefoonnummer 058 297 72 34 of supportdesk@achmea.nl. De Supportdesk is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.
Wij hebben met uiteenlopende brancheverenigingen afspraken gemaakt voor onze zakelijke inkomensverzekeringen. Is uw relatie lid van 1 van deze brancheverenigingen? Dan profiteert uw relatie van een aantrekkelijke premiekorting.
Bekijk manteloverzicht
Deelnemers kunnen worden aangemeld en gemuteerd via het Meldloket.
Wij hebben naast de casemanager eigen deskundigen in dienst. Dit zijn:
Een Digitaal Paspoort vraagt u zelf aan via solera.nl. Het Digitaal Paspoort geeft u toegang tot het extranet van verschillende verzekeraars. In het 1e jaar betaalt u €59,90 inclusief aanvraagkosten. Daarna betaalt u €34,40 per jaar (ophaalkosten). Na het aanvragen, krijgt u het Digitaal Paspoort binnen uiterlijk 5 werkdagen van Solera.
U meldt risicoveranderingen direct. Daarnaast meldt u andere veranderingen binnen 30 dagen. Nieuwe medewerkers dient u binnen 90 dagen nadat ze in dienst zijn gekomen aan te melden.
Welke mutaties of wijzigingen meldt u via het Meldloket?
Heeft u vragen? Neem dan contact op met onze Commerciële Binnendienst via 055 579 21 00. Of bel uw accountmanager. Wij helpen u graag. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.30 uur. Stuurt u liever een e-mail? Ons e-mailadres is: inkomen.avero@achmea.nl.