Het Meldloket
Om het werkgevers zo makkelijk mogelijk te maken, bieden wij een online webportaal: het Meldloket. In ons Meldloket kunnen werkgevers loongegevens invoeren, inzien en wijzigen. Deze wijzigingen worden automatisch verwerkt in onze administratie. Uw relatie profiteert zo van 1 centrale plek voor het:
- doorgeven van personele wijzigingen
- doorgeven van ziekmeldingen (Verzuim)
- maken van verzuimrapportages
- doorgeven van 42e en 91e weekmeldingen (WIA)
Zo zijn medewerkers direct verzekerd op basis van de juiste gegevens. Uw relatie betaalt de correcte premie en dit voorkomt premieverrekening achteraf. Uiteraard vragen wij alleen die gegevens die nodig zijn voor de verzekering.
Sluit uw relatie onze Grip op Verzuimverzekering of 1 van onze WIA-verzekeringen, dan ontvangt hij of zij automatisch inloggegevens voor het Meldloket.
Zicht op Verzuim app: altijd en overal inzicht in verzuimgegevens
Wij begrijpen dat uw relatie niet heel de dag bezig is met alleen maar verzuimzaken. Of dat inloggen op het Meldloket soms niet mogelijk is. Daarom ontwikkelden wij de Zicht op Verzuim app. Een handige app waarmee uw relatie medewerkers direct ziek of beter kan melden, op ieder moment en waar dan ook. En door de realtime koppeling met het Meldloket altijd en overal inzicht heeft in de verzuimgegevens. De app is beschikbaar in de App en Google Play store.
Meldloket voor adviseurs
U kunt als adviseur met een verzamellogin de gegevens van uw relaties in ons Meldloket bekijken. Heeft u als adviseur afgesproken Verzuim- en of WIA-verzekeringen voor uw relatie te beheren, dan heeft u een ‘muteerfunctie’ nodig. U moet hiervoor wel een ‘bewerkersovereenkomst’ sluiten met uw relatie (volgens de AVG).
Heeft u nog geen toegang tot het Meldloket?
Bel onze partner Verzuimdata op (0180) 330 906 voor een verzamellogin. Zij regelen graag een wachtwoord en gebruikersnaam voor u.
Welke deelnemersadministratie past het best bij uw relatie?
In ons Meldloket kunnen werkgevers personele gegevens invoeren, inzien en wijzigen. Deze wijzigingen worden automatisch verwerkt in onze administratie.
Uw relatie maakt een keuze uit onderstaande varianten:
- Meldloket: handig voor mkb’ers met 10 medewerkers
- Meldloket met up- & downloadfunctie: geschikt voor middelgrote werkgevers met meer dan 10 medewerkers
- Maatwerkinterface: geschikt voor grote werkgevers
- Tussenpersoonloket: Meldloket voor adviseurs