Co-browsing om u beter te ondersteunen

Co-browsing: persoonlijke binnendienstondersteuning door live mee te kijken

Digitalisering 12 jul 2021 1 minuut

Persoonlijk contact vinden wij enorm belangrijk. Ook als onderdeel van ons digitaal platform Podium. Om u zo goed mogelijk te ondersteunen, zowel technisch als commercieel, is het nu ook mogelijk om te co-browsen met onze collega’s van de Commerciële Binnendienst en de Supportdesk.

Met co-browsing lossen wij op waar u tegenaan loopt
Co-browsing is de afkorting van collaborative browsing wat ‘samen browsen’ betekent. Dit is vanaf nu ook mogelijk met onze collega’s van de Commerciële Binnendienst en de Supportdesk. U geeft hen dan toestemming om live met u mee te kijken op uw scherm. Zodat zij u beter kunnen ondersteunen bij bijvoorbeeld het maken van een offerte of het doorzetten van een aanvraag. Handig als u ergens niet uitkomt, het lastig is om uit te leggen en u snel een antwoord nodig heeft.

Co-browsen met de Commerciële Binnendienst via 055 579 21 00
Heeft u vragen tijdens het maken van een offerte? Bijvoorbeeld over de keuze voor het beroep of het verzekerd bedrag? Belt u dan met onze collega’s van de Commerciële Binnendienst om samen het co-browsen op te starten. U bereikt hen van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur via 055 579 21 00.  

Co-browsen met de Supportdesk via 058 297 72 34
Heeft u vragen over het inloggen op Podium of een andere technische vraag? Belt u dan met onze collega’s van de Supportdesk om samen het co-browsen op te starten. U bereikt hen van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur via 058 297 72 34.

Ook interessant voor u