Hulp bij inloggen en AOV aanvraag afronden

Heeft u een AOV offerte bij Avéro Achmea aangevraagd via uw adviseur? Dan hoeft u alleen nog maar de gezondheidsverklaring in te vullen om uw AOV aanvraag af te ronden. Dit doet u in de digitale klantomgeving ‘Mijn Avéro Achmea’ door veilig in te loggen met iDIN. Hoe dit werkt, leggen we stap voor stap uit in de instructievideo ‘Inloggen Mijn Avéro Achmea en AOV aanvraag afronden’. Bekijk de video en rond uw AOV aanvraag succesvol af.   

hulp bij AOV afronden

Heeft u vragen of hulp nodig? Neem dan gerust contact op

Bel met uw adviseur of met onze collega’s van de Commerciële Binnendienst. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.30 uur via 055 579 21 00. Of stuur een e-mail naar inkomen.avero@achmea.nl. Onze collega’s helpen u graag.